Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010



















Καλή χρονιά σε όλους, χαρούμενη και δημιουργική!
Η χριστουγεννιάτικη κάρτα του εργαστηρίου έχει φιλοτεχνηθεί από την εικαστικό Κατερίνα Κουρτέλη. Πρόκειται για μια ευφάνταστη πόλη φτιαγμένη από βιβλία. Οι άνθρωποί της (πίσω πλευρά) είναι μολύβια, το χιόνι που πέφτει είναι από κομφετί... Η ιδέα μου και τα πινέλα της Κατερίνας νομίζω ότι εναρμονίστηκαν άψογα και ότι πλαισιώθηκαν επίσης πολύ ωραία από τους στίχους του Παύλου Παυλίδη (όσο ήταν ακόμη στα Ξύλινα Σπαθιά) και του τραγουδιού του "Χάρτινος ουρανός". Αν ακούσετε το τραγούδι είναι αρκετά μελαγχολικό και πραγματεύεται δύσκολες καταστάσεις, μα ταίριαζε τόσο πάνω στις σκεπές της μικρής μας πόλης!
Ως βιβλιοδέτης αντιμετωπίζω τα βιβλία που έρχονται στα χέρια μου σαν ξεχωριστές οντότητες, σαν να έχουν την δική τους προσωπικότητα το καθένα, με τις ιδιοτροπίες τους και τη μικρή -ή μεγαλύτερη- ιστορία τους. Άλλοτε παραμελημένα, άλλοτε τραυματισμένα, άλλωτε πολύτιμα για τον ιδιοκτήτη τους και έτοιμα να ντυθούν καινούριο πολυτελές ένδυμα, για μένα πάντα κρύβουν μια νέα ιστορία, που με περιέργια προσπαθώ να ανακαλύψω ανάμεσα στις σελίδες.
Πειραματικά θα ξεκινήσω μια προσπάθεια να σας σεργιανίσω λίγο στη μικρή μου πόλη, στο εργαστήριό μου, στον κόσμο μου.
Εύχομαι και πάλι ένα ευτυχισμένο 2010,
Θ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου